Breloki figury drewniane małe MIX (A-12/dr/fig)
Breloki szachowe figury drewniane mix.
Breloki szachowe figury drewniane mix.
Figury szachowe STAUNTON 6 w kasetce drewnianej + deska drewniana nr6
Figury szachowe turniejowe, drewniane, obciążane, podklejane filcem, wkładane do kasetki drewnianej
Wysokość króla 98mmm.
Deska drewniana, intarsjowana
Wymiary: 55x55x2cm
Wymiary pola: 56 x 56 mm
Waga łączna 4,00 kg
Nowe rozszerzone wydane - 2020 r. II wydanie., 280 str., miękka oprawa, dobra poligrafia , język polski.
Cytat I ze Wstępu: „Szybki Kurs Debiutów omawia przede wszystkim otwarcia w jednym tomie i jest przeznaczony przede wszystkim dla szerokiej rzeszy sympatyków królewskiej gry. Dzięki niej każdy może szybko zapoznać się z ogólnymi tajemnicami teorii otwarć, głównymi ideami i planami, co wydatnie pomoże w rozgrywaniu partii”.
Cytat II: „Każda faza partii, otwarcie, gra środkowa i końcowa ma duże znaczenie. Jeżeli na początku gry, któraś ze stron uzyska przewagę materialną lub pozycyjną, to zniwelować ją w grze środkowej będzie bardzo trudno. W tej sytuacji do końcówki może w ogóle nie dojść. Bez poprawnej gry w debiucie, nie można więc myśleć o sukcesach w szachach.
Atrakcyjnie wyglądająca pamięć USB w kształcie króla
Wykonanie: drewno egzotyczne
Pojemność: 64 GB
Wymiary:
- wysokość: 90 mm
- średnica: 30 mm
DGT 1002 to najprostszy z dostępnych na rynku zegarów szachowych z opcją "BONUS" (dodawanie czasu za wykonane posunięcie). Jest niezwykle łatwy w obsłudze i bardzo przyjemny w użyciu. Wystarczy nacisnąć + lub -, aby ustawić pożądany czas.
Ze względu na niewielki rozmiar zegara, można go postawić przy samej szachownicy nawet nawet na małej przestrzeni na stole.
Wymiary zegara:
• długość 155 mm,
• szerokość 42 mm,
• wysokość 60 mm.
DGT 1002 pracuje na tylko jednej baterii (dołączonej do zestawu).
Na zegar udzielana jest 2-letnia gwarancja.
Doskonały zegar w prostej formie, prosty w obsłudze z dużym, czytelnym wyświetlaczem - idealny dla każdego gracza.
Polecany dla szkół i klubów szachowych.
Nowy elektroniczny zegar szachowy LEAP KK9908
Charakterystyka zegara:
• zegar z atestem FIDE!
• opcja dodawania czasu
• 37 ustawień zegara dla szachów oraz różnych gier
• maksymalna prostota obsługi
• duży, czytelny wyświetlacz pozwala na odczytanie czasu nawet z odległości 10m!
waga: 0,2 kg
SZACHY TURNIEJOWE NR 5 - CZEREŚNIOWE
Drewniane figury Staunton nr 5 z drewna czereśniowego - obciążone, podklejone zielonym filcem
- Wysokość króla - ok. 90 mm;
- Wysokość pionka - ok. 45 mm
Szachownica drewniana, składana na pół z miejscem na figury w środku.
- Wymiar szachownicy: 48 x 48 x 2,7 cm;
- Wymiar pola szachowego: 48 x 48 mm;
Waga łączna: 1.7 kg;
Uwaga: bierki warcabowe nie są magnetyczne.
Puchary drewniane w kształcie figur szachowych w dwóch kolorach. Król, wysokość 35 cm, średnica podstawy 13 cm, wysokość podstawy 2,9 cm, waga: 0,7 kg
Puchary są idealne na nagrody dla dzieci w turniejach szachowych.
Podana cena dotyczy jednej sztuki.
Firma CAISSA jest producentem szachowych pucharów drewnianych.
Istnieje możliwość hurtowego zakupu niniejszych pucharów.
W sprawie zakupu hurtowego prosimy o kontakt mailowy: juzez@go2.pl lub telefoniczny: 509 983 593
Nie możesz się zdecydować co podarować bliskiej Ci osobie na prezent? Szachy? A może lepiej warcaby?
A może sam chciałbyś mieć w domu jedno i drugie?
Dzięki niniejszemu zestawowi 2 w 1 masz możliwość cieszyć się obiema grami.
W drewnianej, składanej na pół, "wypalanej" szachownicy znajdziesz zarówno figury szachowe jak i bierki warcabowe.
Wymiary szachownicy po rozłożeniu: 35x35 cm
Wymiary szachownicy po złożeniu: 35x17,5cm
Wymiary pola 3x3 cm
Wysokość króla: 65 mm
Zestaw jest nie tylko przydatny i uniwersalny ale także bardzo poręczny.
UWAGA! Pionki warcabowe nie są podklejone filcem.
SZACHY TURNIEJOWE w kolorze WENGE NR. 5
Klasyczny, profesjonalny zestaw turniejowy w rozmiarze nr 5 (48x48 cm)
Ciemny kolor zestawu sprawia, że szachy prezentują się bardzo oryginalnie.
PAKIET 10 ZESTAWÓW SZKOLNYCH - IDENTYCZNY ZESTAW DO TYCH UŻYWANYCH W PROJEKCIE "EDUKACJA PRZEZ SZACHY W SZKOLE"
Nowy silnik Fritz 19 już dostępny!
Atakujący, tchórz, oszust lub czarodziej końcówek: Pokażę ci, jak wygrać z każdym! Po moich zwycięstwach w mistrzostwach świata w 2022 i 2023 roku, jestem panującym mistrzem świata oprogramowania szachowego i nie mogę się doczekać, aby pokazać ci, jak stać się jeszcze silniejszym przeciwko przeciwnikowi
Szachy drewniane turniejowe w rozmiarze idealnie dopasowanym do dzieci w wieku 6-10 lat !!
Figury szachowe - drewniane, wykonane w klasycznym kształcie.
Zastosowany rozmiar figur to idealne rozwiązanie dla dzieci, które zaczynają swoją przygodę z królewską grą.
Szachownica - klasyczna składana na pół szachownica w formie zamykanej kasetki, wewnątrz której znajdziemy miejsce na figury.
Dzięki temu, że szachownica jest składana i można w niej przechowywać figury, zestaw jest prosty w użyciu i transporcie.
Szachy idealnie sprawdzą się jako narzędzie treningowe, które można mieć właściwie zawsze przy sobie.
Drewno: Grab, Buk, Akacja
Waga zestawu: ok.1 kg
WYPRODUKOWANE W POLSCE!
Kompletny zestaw dwóch części książki Mistrzowie Polski w Szachach obejmujący biografie polskich szachistów grających w latach 1926 - 2021r.
Najniższa cena w ciągu 30 dni przed aktualną promocją: 36,9 zł
Podręcznik kombinacji szachowych dr. Tarrasha to unikalna pozycja, która powstała w oparciu o fragment pracy
Siegberta Tarasha - „Gra w szachy” traktujący o kombinacjach.
W przeciwieństwie do innych dostępnych na rynku pozycji o kombinacjach jest nie tylko ich zbiorem,
ale także opisuje mechanizmy kombinacji oraz wyjaśnia je. Dzięki temu staje się niepowtarzalna i przydatna na każdym etapie rozwoju.
Książka jest przeznaczona dla szachistów od V do II kategorii, chociaż niektóre jej fragmenty przydadzą się także szachistom I kategorii.
SPIS TREŚCI:
005 Przedmowa
007 Wstęp
011 Rozdział 1. Podwójne uderzenie
027 Rozdział 2. Związanie
045 Rozdział 3. Atak z odsłony
051 Rozdział 4. Nie broniona figura
055 Rozdział 5. Usunięcie obrony
060 Rozdział 6. Pozorna obrona
064 Rozdział 7. Zamykanie gońca
066 Rozdział 8. Łapanie hetmana po wzięciu na b2 (b7)
068 Rozdział 9. Atak na punkt f7 (f2)
070 Rozdział 10. Atak pionem „f”
072 Rozdział 11. Odsłonięcie pozycji króla
076 Rozdział 12. Rozbita pionowa pozycja roszady
080 Rozdział 13. Gdy pion h3 (h6) jest obiektem ataku
083 Rozdział 14. Atak po linii „f"
087 Rozdział 15. Atak po linii „g” (lub „b”)
094 Rozdział 16. Atak po linii „h” (lub „a”)
105 Rozdział 17. Dwa gońce przeciw pozycji roszady
107 Rozdział 18. Niebezpieczeństwa związane z długą roszadą
108 Rozdział 19. Mat Beniowskiego
111 Rozdział 20. Mat na 1. (8) linii
118 Rozdział 21. Wieczny szach
119 Rozdział 22. Wieża na otwartej linii pionowej i na 2.(7) linii
129 Rozdział 23. Działanie liniowych figur przez nieprzyjacielskie figury
131 Rozdział 24. Wolny pion
139 Rozdział 25. Daleko wysunięte piony
143 Rozdział 26. Gdy pion c6 (c3) jest obiektem ataku
145 Rozdział 27. Gdy pion b6 (b3)
149 Rozdział 28. Trochę rad
Autor przygotował materiał, który zawiera propozycje gry wariantów przeciwko debiutom otwartym i półotwartym. Każdemu debiutowi autor poświęcił tyle miejsca, na ile zasługuje ze względu na bogactwo wariantów i częstość jego występowania w praktyce turniejowej.
Piękny, nowoczesny plecak w uniwersalnym - szarym kolorze z motywem figur szachowych.
Idealny na zajęcia szkolne, krótkie wyjazdy lub treningi, ale także jako codzienny element garderoby.
Najniższa cena w ciągu 30 dni przed aktualną promocją: 1477 zł
Pięknie zaprojektowany nowy komputer szachowy z niezwykle dokładnymi czujnikami dotykowymi, które bez trudu rejestrują ruchy.
Zestaw posiada akumulator, wyświetlacz, intuicyjne ustawienia w wielu językach (w tym język POLSKI) i obciążane plastikowe szachy. Ruchy komputera są wskazywane przez unikalne okrągłe diody LED.
Jego największą zaletą jest adaptacyjny inteligentny program szachowy, który automatycznie dostosowuje się do siły gry, aby zawsze mieć odpowiedniego partnera do gry.
Szachownica i figury wykonane są z drewna.
Wymiary: 420 x 210 x 50 mm
Król: 78 mm
Waga 1.60 kg
KOMPUTER SZACHOWY EUROPE CHESS CHAMPION
NOWOŚĆ 2019
Program dla nowicjuszy oraz nieco bardziej zaawansowanych graczy z obszerną biblioteką debiutową.
Łatwy w użyciu poprzez ulepszoną gładką, i bardzo czułą, sensoryczną szachownicę Millennium (ulepszoną w roku 2019)!
Zawiera również 7 innych klasycznych gier planszowych!
Wyświetlacz LCD z dostępem do pomocy, nauki oraz ustawieniami.
13 dostępnych języków!!
Zawiera także opcje:
- promocję pionka
- bicie w przelocie
Zapisuje Twoją pozycję w momencie, gdy urządzenie się wyłączy, tak byś mógł dokończyć swoją partię później.
W komputerze jest zamykany schowek na figury, dzięki czemu możesz używać swojego komputera także w podróży!
Gwarancja zwrotu pieniędzy
Bezpieczne i szybkie dostawy
Bezpieczeństwo transakcji dzięki certyfikatowi SSL
2007 r.wyd., 235 str., miekka oprawa, format 16,5x24 cm, język polski
Aż 375 niepublikowanych jeszcze pozycji z partii rozegranych przez najlepszych szachistów w ostatnich latach.
Szczegóły produktu
Charakter walki w debiucie.
Jak uderzenia taktyczne dają psychologiczny efekt.
Dobrze zlokalizowane siły bojowe pozwalają na przejęcie inicjatywy i przejście do ataku.
Nowe rozszerzone wydane - 2020 r. II wydanie., 280 str., miękka oprawa, dobra poligrafia , język polski.
Cytat I ze Wstępu: „Szybki Kurs Debiutów omawia przede wszystkim otwarcia w jednym tomie i jest przeznaczony przede wszystkim dla szerokiej rzeszy sympatyków królewskiej gry. Dzięki niej każdy może szybko zapoznać się z ogólnymi tajemnicami teorii otwarć, głównymi ideami i planami, co wydatnie pomoże w rozgrywaniu partii”.
Cytat II: „Każda faza partii, otwarcie, gra środkowa i końcowa ma duże znaczenie. Jeżeli na początku gry, któraś ze stron uzyska przewagę materialną lub pozycyjną, to zniwelować ją w grze środkowej będzie bardzo trudno. W tej sytuacji do końcówki może w ogóle nie dojść. Bez poprawnej gry w debiucie, nie można więc myśleć o sukcesach w szachach.
Zestaw 10 podręczników szkolnych pierwszej części serii "SZACHY DLA DZIECI"
Drugie wydanie pierwszej części wspaniałej książki autorstwa czelabińskiego arcymistrza i wybitnego trenera. Pozycja ta jest wyśmienitym podręcznikiem końcówek szachowych. Autor prezentuje przede wszystkim metody i nawyki gry w końcówkach.
" Gra końcowa - to ostatni, lecz równie ważny jak pozostałe etap partii szachowej. Właściwie w końcówkach najczęściej zapada wynik partii. Można dobrze rozegrać debiut i grę środkową, lecz utracić znaczną przewagę lub nie uratować trochę gorszej z remisowej pozycji w końcówce. I dzisiaj jestem pewny, że rozpoczynać naukę szachów należy od końcówek i całkowicie zgadzam się z wielkim W. Smysłowem: droga do mistrzostwa szachowego prowadzi przez naukę gry końcowej. "
(Aleksander Panczenko)
Część pierwsza książki poświęcona jest końcówkom pionkowym, lekkofigurowym oraz wieża przeciwko lekkiej figurze.
Wydanie II książki szachowej "Łamigłówki debiutowe" to aż 900 praktycznych kombinacji zebranych z wyjątkowo krótkich oraz najbardziej interesujących miniaturek szachowych. W każdym zadaniu są dwa różne posunięcia i należy wybrać w debiucie te właściwe.
Książka jest zbiorem zadań i kontynuacją serii książek do doskonalenia gry w szachy.
Książka zawiera 634 zadania szachowe.
Znajdą Państwo w niej : różne motywy szachowe, które można zastosować w partii szachowej, m.in:
- podwójne uderzenie,
- atak z odsłony,
- odciągnięcie.
Taktyka - maty w 3 posunięciach
Klasyczna pozycja literatury szachowej - podręcznik strategii i taktyki.
Czym jest gra w szachy? Formalnie jest to wojna zabawek, prowadzona przez drewniane bierki pod dowództwem dwóch generałów — graczy, posiadających białe i czarne figury. W każdej wojnie, nawet zabawkowej, ważne jest, aby żołnierz nie wpadł na minę, nie znalazł się pod ostrzałem wrogiego snajpera, a raczej, aby to on przechwycił nieostrożnego pionka lub figurę przeciwnika.
Sukces każdej partii szachowej zależy od tego czy grający znajdzie w krytycznym momencie właściwą drogę prowadzącą do celu. Prezentowana książka pozwala sprawdzić swoje umiejętności taktyczne i analityczne w końcówkach ciężko-figurowych. Jest do wyśmienita pozycja dla szachistów, którzy pragną podciągnąć swoje umiejętności w grze końcowej.