Pendrive w kształcie Króla 64 GB (A-62)
Atrakcyjnie wyglądająca pamięć USB w kształcie króla
Wykonanie: drewno egzotyczne
Pojemność: 64 GB
Wymiary:
- wysokość: 90 mm
- średnica: 30 mm
Atrakcyjnie wyglądająca pamięć USB w kształcie króla
Wykonanie: drewno egzotyczne
Pojemność: 64 GB
Wymiary:
- wysokość: 90 mm
- średnica: 30 mm
Edycja LIMITOWANA jednego z najlepszych elektronicznych zegarów szachowych DGT 3000 została wydana z okazji 25-lecia firmy DGT.
Od wersji standardowej zegara różni go ekskluzywny wygląd - wygląda jak by był wykonany z drewna!
Pozostałe parametry nie zostały zmienione.
1400 Kombinacji matowych - Ryszard Czajkowski, Andrzej Nowicki
----------------------------------------------------------------------------
Niniejsza książka to unikalny zbiór 1400 diagramów z praktyki szachowej mistrzów i arcymistrzów z wielu krajów i różnych epok oraz własnych przykładów samych autorów.
Stopień trudności poszczególnych zadań jest na tyle zróżnicowany, by każdy szachista czerpał radość z ich rozwiązywania, niezależnie od swoich umiejętności. Tak więc w książce znajdziemy proste i bardziej skomplikowane przykłady taktyki szachowej, klasyczne końcówki, piękne kombinacje, które na zawsze przeszły do historii szachów, studia, etiudy i kompozycje szachowe oraz odzwierciedlenie zawartych w nich idei przeniesionych do praktyki turniejowej.
Czytelnik może poznać różnorodne sposoby matowania – od najprostszych jedno i dwuposunięciowych do mata w 262 (!!) posunięciach.
Szachy drewniane turniejowe w rozmiarze idealnie dopasowanym do dzieci w wieku 6-10 lat !!
Figury szachowe - drewniane, wykonane w klasycznym kształcie.
Zastosowany rozmiar figur to idealne rozwiązanie dla dzieci, które zaczynają swoją przygodę z królewską grą.
Szachownica - klasyczna składana na pół szachownica w formie zamykanej kasetki, wewnątrz której znajdziemy miejsce na figury.
Dzięki temu, że szachownica jest składana i można w niej przechowywać figury, zestaw jest prosty w użyciu i transporcie.
Szachy idealnie sprawdzą się jako narzędzie treningowe, które można mieć właściwie zawsze przy sobie.
Drewno: Grab, Buk, Akacja
Waga zestawu: ok.1 kg
WYPRODUKOWANE W POLSCE!
Produkt dostępny wyłącznie w formie pobrania
Nowe książeczki ChessBase zawierają kod aktywacyjny, który umożliwia pobranie produktu. ChessBase 18 oraz nowe bazy danych nie będą już wydawane na DVD-ROM. Szczegóły na końcu opisu.
ChessBase to samodzielna baza danych szachowych, która stała się światowym standardem. Korzystają z niej wszyscy – od mistrzów świata po amatorów. Jest to ulubiony program każdego miłośnika szachów, który chce poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności. Rozpocznij swoją osobistą przygodę z sukcesami dzięki ChessBase i ciesz się grą jeszcze bardziej.
Najniższa cena w ciągu 30 dni przed aktualną promocją: 237 zł
SZACHY TURNIEJOWE w kolorze WENGE NR. 5
Klasyczny, profesjonalny zestaw turniejowy w rozmiarze nr 5 (48x48 cm)
Ciemny kolor zestawu sprawia, że szachy prezentują się bardzo oryginalnie.
Autor przygotował materiał, który zawiera propozycje gry wariantów przeciwko debiutom zamkniętym i pół zamkniętym Każdemu debiutowi autor poświęcił tyle miejsca, na ile zasługuje ze względu na bogactwo wariantów i częstość jego występowania w praktyce turniejowej. Autor celowo ominął większość systemów z nieprzyjętego gambitu hetmańskiego, które w zasadzie powinny być obowiązkowe w repertuarze debiutowym zawodnika rozpoczynającego partię posunięciem 1.d2-d4.
Kompletna edycja książek z serii WESOŁE SZACHY wydana w jednym podręczniku.
Ten kompleksowy podręcznik dla najmłodszych szachistów zawiera nie tylko wszystkie 3 części "Wesołych Szachów, ale także część 4 - czyli całkowitą nowość, dotychczas nigdy nie wydaną!
Nowy elektroniczny zegar szachowy LEAP KK9908
Charakterystyka zegara:
• zegar z atestem FIDE!
• opcja dodawania czasu
• 37 ustawień zegara dla szachów oraz różnych gier
• maksymalna prostota obsługi
• duży, czytelny wyświetlacz pozwala na odczytanie czasu nawet z odległości 10m!
waga: 0,2 kg
Zegar elektroniczny (Holandia), następca (ulepszona wersja) zegara DGT XL.
Po światowym sukcesie cyfrowego zegara DGT XL, prezentujemy DGT 3000 model FIDE.
Szachownica i figury wykonane są z drewna.
Wymiary: 420 x 210 x 50 mm
Król: 78 mm
Waga 1.60 kg
Uwaga: bierki warcabowe nie są magnetyczne.
SZACHY TURNIEJOWE NR 5 - CZEREŚNIOWE
Drewniane figury Staunton nr 5 z drewna czereśniowego - obciążone, podklejone zielonym filcem
- Wysokość króla - ok. 90 mm;
- Wysokość pionka - ok. 45 mm
Szachownica drewniana, składana na pół z miejscem na figury w środku.
- Wymiar szachownicy: 48 x 48 x 2,7 cm;
- Wymiar pola szachowego: 48 x 48 mm;
Waga łączna: 1.7 kg;
----------------------------------------------------------------------------
Niniejsza książka to unikalny zbiór 1400 diagramów z praktyki szachowej mistrzów i arcymistrzów z wielu krajów i różnych epok oraz własnych przykładów samych autorów.
Stopień trudności poszczególnych zadań jest na tyle zróżnicowany, by każdy szachista czerpał radość z ich rozwiązywania, niezależnie od swoich umiejętności. Tak więc w książce znajdziemy proste i bardziej skomplikowane przykłady taktyki szachowej, klasyczne końcówki, piękne kombinacje, które na zawsze przeszły do historii szachów, studia, etiudy i kompozycje szachowe oraz odzwierciedlenie zawartych w nich idei przeniesionych do praktyki turniejowej.
Czytelnik może poznać różnorodne sposoby matowania – od najprostszych jedno i dwuposunięciowych do mata w 262 (!!) posunięciach.
ZESTAW SMART 1 - zestaw do transmisji elektronicznej.
Zestaw stworzony z myślą o użytku profesjonalnym w ciągu szachownic (na turniejach, w klubach etc.)
Zawiera:
- szachownicę elektroniczną DGT SMARTBOARD
- figury drewniane DGT TIMELESS
- zestaw połączeniowy (tzw. zestaw kabli bocznych)
Najnowszy zegar renomowanej holenderskiej firmy DGT!
Zegar idealny dla szkół i klubów szachowych!
Zegar DGT 1001 ma duży, przejrzysty wyświetlacz ( 11,5 x 2 cm), jest prosty w obsłudze i klasyczny w swoim wyglądzie.
Największą jego zaletą jest jednak cena - dużo niższa niż cena większości dostępnych na rynku zegarów.
Możliwość różnych ustawień oprócz tempa gry z dodawaniem czasu.
Wymiary: 15,5 x 6 x 4 cm
Zegar zasilany jedną bateria ( paluszek AA). Bateria w komplecie.
DGT 1002 to najprostszy z dostępnych na rynku zegarów szachowych z opcją "BONUS" (dodawanie czasu za wykonane posunięcie). Jest niezwykle łatwy w obsłudze i bardzo przyjemny w użyciu. Wystarczy nacisnąć + lub -, aby ustawić pożądany czas.
Ze względu na niewielki rozmiar zegara, można go postawić przy samej szachownicy nawet nawet na małej przestrzeni na stole.
Wymiary zegara:
• długość 155 mm,
• szerokość 42 mm,
• wysokość 60 mm.
DGT 1002 pracuje na tylko jednej baterii (dołączonej do zestawu).
Na zegar udzielana jest 2-letnia gwarancja.
Doskonały zegar w prostej formie, prosty w obsłudze z dużym, czytelnym wyświetlaczem - idealny dla każdego gracza.
Polecany dla szkół i klubów szachowych.
Nowy elektroniczny zegar szachowy LEAP KK9908
Charakterystyka zegara:
• zegar z atestem FIDE!
• opcja dodawania czasu
• 37 ustawień zegara dla szachów oraz różnych gier
• maksymalna prostota obsługi
• duży, czytelny wyświetlacz pozwala na odczytanie czasu nawet z odległości 10m!
waga: 0,2 kg
PAKIET 10 ZESTAWÓW SZKOLNYCH - IDENTYCZNY ZESTAW DO TYCH UŻYWANYCH W PROJEKCIE "EDUKACJA PRZEZ SZACHY W SZKOLE"
KOMPUTER SZACHOWY EUROPE CHESS CHAMPION
NOWOŚĆ 2019
Program dla nowicjuszy oraz nieco bardziej zaawansowanych graczy z obszerną biblioteką debiutową.
Łatwy w użyciu poprzez ulepszoną gładką, i bardzo czułą, sensoryczną szachownicę Millennium (ulepszoną w roku 2019)!
Zawiera również 7 innych klasycznych gier planszowych!
Wyświetlacz LCD z dostępem do pomocy, nauki oraz ustawieniami.
13 dostępnych języków!!
Zawiera także opcje:
- promocję pionka
- bicie w przelocie
Zapisuje Twoją pozycję w momencie, gdy urządzenie się wyłączy, tak byś mógł dokończyć swoją partię później.
W komputerze jest zamykany schowek na figury, dzięki czemu możesz używać swojego komputera także w podróży!
Figury szachowe STAUNTON 6 w kasetce drewnianej + deska drewniana nr6
Figury szachowe turniejowe, drewniane, obciążane, podklejane filcem, wkładane do kasetki drewnianej
Wysokość króla 98mmm.
Deska drewniana, intarsjowana
Wymiary: 55x55x2cm
Wymiary pola: 56 x 56 mm
Waga łączna 4,00 kg
Gwarancja zwrotu pieniędzy
Bezpieczne i szybkie dostawy
Bezpieczeństwo transakcji dzięki certyfikatowi SSL
Druga część podręcznika z serii Szkoły Przyszłych Mistrzów/
Pozycja stanowi drugą część pięciotomowej serii szkoleniowej autorska Marka Dworeckiego i Artura Jusupowa
Seria: Szkoła Przyszłych Mistrzów
Wydawnictwo: Arden
Rok wydania: 2000
Ilość stron 240
Miękka okładka
język: polski
waga: 340g
Szczegóły produktu
Aron Nimzowitsch (1886-1935r.) - Twórca nowego stylu gry czyli hypermodernizmu, gdzie głównymi postulatami, w przeciwieństwie do Steinitza i Tarrascha, były: figurowa kontrola centrum, blokada i profilaktyka.
Autor książek: "Mój System", "Blokada", "Mój system w praktyce".
Zbiór zadań ma zadanie wspomóc proces rozwoju początkujących szachistów.
Przeznaczona jest dla dzieci, młodzieży i dorosłych, którzy znają już podstawowe zasady gry w szachy, a chcą osiągać lepsze wyniki na turniejach szachowych.
Poziom trudności ranking 1000-1600.
Książka to idealny zestaw ćwiczeń do samodzielnej pracy ucznia.
Trenerzy i instruktorzy szachowi znajdą tam wiele przykładów, które będą mogli wykorzystać na swoich zajęciach.
Zadania stopniowane, od najprostszych przykładów na początku książki po najtrudniejsze na końcu.
Objaśnienia w języku polskim, angielskim, niemieckim.
Rozwiązania zadań – język symboli szachowych.
Rozwiązuj zadania szachowe, będziesz grał lepiej w szachy!
Końcówka jest tym etapem partii, w którym chodzi o przekształcenie w wygraną przewagi zdobytej w grze środkowej albo nawet już w debiucie. Tu każdy błąd może przesądzić o wyniku walki i rzadko nadarza się szansa na jego naprawienie.
Klasyczna pozycja literatury szachowej - podręcznik strategii i taktyki.
Książka "Oceń posunięcie" zawiera 210 pozycji szachowych, pod każdą pozycją zaproponowane jest rozwiązanie w postaci ruchu, który planuje zagrać będący na posunięciu. Naszym zadaniem jest ocena tego posunięcia, jako "!", jeśli to posunięcie uważamy za dobre, dające przewagę lub prowadzące do mata, albo "?", jeśli posunięcie naszym zdaniem jest kiepskie.
Naszą ocenę musimy poprzeć analizą wariantu, udowadniając siłę, lub słabość posunięcia.
Na każdej stronie znajduje się 6 zadań traktowanych jako mini turniej, w każdym zadaniu możemy zdobyć 1 punkt. Po wykonaniu i sprawdzeniu zadań na jednej stronie sumujemy zdobyte punkty i otrzymujemy ocenę według zaproponowanej przez autora skali.
- Rozwiązania znajdują się na końcu książki.
- Zadania umieszczone w książce są wyjątkowo ciekawe oraz podchwytliwe.
- Przeznaczone są dla szachistów z minimum III kategorią szachową (przedział od 1100 do 2000 ELO).
Każda faza partii, otwarcie, gra środkowa i końcówka, ma duże znaczenie. Jeżeli na początku gry, któraś ze stron uzyskała przewagę materialną lub pozycyjną, to zniwelować ją w grze środkowej będzie bardzo trudno. W tej sytuacji do końcówki może w ogóle nie dojść. Bez poprawnej gry w debiucie nie można więc myśleć o sukcesach w szachach.
Anatolij Karpow, dwunasty Mistrz Świata w Szachach.
To nie jest książka do biernego przeczytania! Czytelnik musi się przy niej solidnie potrudzić, łamiąc przy tym swoje stereotypy myślowe i przyzwyczajenia.
Bardzo dobry podręcznik szachowej taktyki.
Oto jego zalety:
-przyjemność z czytania przez dobry wybór przykładów z wieloma diagramami uzupełniającymi
- dla zwolenników sukcesywnego treningu został przygotowany nowy program szkolenia
- definicje , systematyka, bardzo pouczające i interesujące przykłady
- w końcu macie Państwo okazję zrozumieć taktykę od podstaw
- ćwiczenia do każdego rozdziału ułożone tematycznie
Książka niezbędna dla każdego szachisty pragnącego zrozumieć zasady taktyki w szachach.
Drugie wydanie drugiej części wspaniałej książki autorstwa czelabińskiego arcymistrza i wybitnego trenera. Pozycja ta jest wyśmienitym podręcznikiem końcówek szachowych. Autor prezentuje przede wszystkim metody i nawyki gry w końcówkach.
" Gra końcowa - to ostatni, lecz równie ważny jak pozostałe etap partii szachowej. Właściwie w końcówkach najczęściej zapada wynik partii. Można dobrze rozegrać debiut i grę środkową, lecz utracić znaczną przewagę lub nie uratować trochę gorszej z remisowej pozycji w końcówce. I dzisiaj jestem pewny, że rozpoczynać naukę szachów należy od końcówek i całkowicie zgadzam się z wielkim W.Smysłowem: droga do mistrzostwa szachowego prowadzi przez naukę gry końcowej. " (A.Panczenko)
Część druga książki poświęcona jest końcówkom wieżowym, hetmańskim i skomplikowanym.
Przy zamówieniu większych ilosci oferujemy ceny hurtowe.
Autor przygotował materiał, który zawiera propozycje gry wariantów przeciwko debiutom zamkniętym i pół zamkniętym Każdemu debiutowi autor poświęcił tyle miejsca, na ile zasługuje ze względu na bogactwo wariantów i częstość jego występowania w praktyce turniejowej. Autor celowo ominął większość systemów z nieprzyjętego gambitu hetmańskiego, które w zasadzie powinny być obowiązkowe w repertuarze debiutowym zawodnika rozpoczynającego partię posunięciem 1.d2-d4.
Książka jest zbiorem zadań i kontynuacją popularnej serii książek do doskonalenia gry w szachy polecana przez Czasopismo MAT (oficjalne czasopismo Polskiego Związku Szachowego) zawiera 684 zadania szachowe. Tym razem autor prezentuje najpiękniejsze kombinacje polskich szachistów. W "Czwartym kroku do szachowego mistrzostwa" zadania oparte są na: widełkach, podwójnym uderzeniu, związaniu, słabości ostatniej linii.